18 March 2011

bodoh punye travel agency!!!

as salam...

hari ni nk lepas geram...mmg bodoh giler travel agency neh...sbb ape, cam ntah hape2 jek punye janji...last year kan main lagi...

****************************************************

adik travel agency : kak, yg ni kalu akak upgrade, akak x yah bayar dh pasni...
yg ni yg akak byr last, pasni xde yearly payment dh...

aku : iye ke?? kalu sy upgrade, pasni xde ape2 payment dh ek? confirm?

adik travel agency : betul kak...yg ni last...bayarannye cuma rm***...akak byr this time jek...
pasni xde bayaran tahunan dh...confirm kak...

aku : hmmm...okeyla...sy terima.

boss travel agency : assalamualaikum cik n....terima kasih sbb berurusan ngan company kami...
semoga bla bla bla.....


****************************************************


kan main lagi kalu nk pujuk customer...siap ngan ceramah2 agama sket2...aku pun ngan poyonye terus accept agreement tuh sbb ingat pasni xde charge ape2 kalu upgrade card tuh...tp tu la, bodoh punye agency!! (sorry ek..terkasar sket)..tghari td boleh call tanya nk upgrade kan lagi card..kalu x nk upgrade, nnt kena yearly punye fees.."sbb dulu yg akak punye gold, jadi skang ni kita nk upgradekn jadik platinum..akak cuma kena byr rm*** sekali jek, pasni x yah bayar dh.."mangkuk hayun betulla!! hangennn jek tetiba aku tghari td..yg lagi aku hangen nye.."okeyla, kalu akak xnk upgrade, sy transferkn nama akak kat yearly plan punye name.." bodoh bangang bengong n sewaktu dengannya!!! kalu korang camne?? bodoh x company tuh...last year kan main lagi ckp mcm2 suh upgradekan pd gold...aku pun ape lagi.."hoi mangkuk hayun, x faham bahasa ke?? thn lepas ckp lain, thn nih ckp lain!! cam gam***g jek!!" (kalaula aku leh marah org camni kan..) so, ape yg aku ckp kat dia??.."sy xnk ye..thn lepas ckp x payah bayar ape2, tup2 thn ni kena byr lak..sy xnk.." tu yg bdk tuh ulang dialog kat atas tuh, dok nk transferkn nama aku kat yearly punye fees...bodoh mengong tul company neh!! lepas neh aku nk terminatekn aku punye credit card, padan muka x dpt nk charge aku!! hahahaha




tp, tu la masalahnye..dari dulu nk terminatekan, but until now x terminate2 lagi..mengong x aku?? hahaha...tu la, suka sgt wat keja last minute kan..ntah bila nk berubah pun aku x tau...mmg dr skolah lagi pe'el cenggini, ish3...smpi buku bdk pun yg last year pun aku x abis marking lagi!! huhuhu..x ke haru gitu..


ape2 pun, mmg aku sakit ati tul ngan agency tuh...sesuka ati mak bapak dia jek...bodoh tul!


p/s: moral of the story, jgn sesuka ati setuju ek..bodoh punye agency!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers