07 November 2010

sabar...sabar...



ish ish ish...geramnyeeee laa...dh kena lempang n sepak pun still lg membebel...ade gak aku kuarkan rotan dr keta aku tuh..aku sebat2 gak bontot dia neh sekuat ati aku...huhuhu...cam real jek kan? mcm la aku ni brani sgt nk wat camtuh..setakat brani dlm fantasi aku je la...huhu...tp, mmg ase nk jek wat camtuh..huhuhu...panasssssss telinga neh...


mcm2 citer aku dh dgr arini...dr citer pedo'oh (tipu) smpila citer yg entah ape2 ntah...sabo je la...kdg2 telinga neh x tahan jek dgr citer2 tuh...mcm2...tu la kalu ade jek nenek kesayangan kat umah neh...kena bebanyak sabar...kalu sabar tuh setakat 10 kilo, x yah berangan ar nk dok serumah ngan nenek kesyangan aku neh...huhuhuhu...paling kurang kena ade ilmu sabar peringkat dewa ke-8, baru cukup...hahaha


kalu org x berckp ngan dia, ckp kita sombong...bila cakap kuat sket ngan dia (sbb dia dh kurang pendengarannye..), kata kita tengking2 dia...hmmm...nk wat camne...lain kita cakap, lain dia dgr...huhu...pastu kita gak yg sakit ati...sape x hangenn..


p/s: ade x sesape nk pinjam nenek koi neh?? huhuhu

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers