07 July 2010

gumbira + seriau..huhu

i was very happy sebabnye at last dpt gak siapkn jadual waktu utk skolah..clap clap clap..hahaha..tu pun sbb aku mintak tlg org lain serabutkn minda diaorg utk tlg aku..hahaha..thanks a million utk mmbr2 yg tlg aku siapkn jadual ari ni..hehe (^o^)
pening gak ar nk generate jadual..huhu..dh lama x wat yg baru so, pening sket kalu xleh generate..kena memikir kat mane salah n tgk waktu skali utk ari jumaat..iyela, kalu dpt 6 periods for friday, x ke mengamuk cikgu2 tuh nnt..sape yg susah? aku jugak, kena tahan telinga dgr bebelan mereka2 yg berkaitan..huhu..tp, kalu yg dpt 5 tuh, mmg xleh nk tolong dah..maklumla, dh dkt2 nk exam nih, masa masing2 seme bertmbh, especially yg ngajar f3..tu yg maksimum period smpi 27 tuh..xpela, smpi bdk2 nih exam jek..tp kan, nnt exam yg satu lg, org yg same gak tmbh mase, mcm aku..huhu..what to do????

gumbira gak coz arini balik awal..hehe..mmg arini penat asenya, tp x tau penat psl ape..nk kate penat ngajar, x jugak..bdk2 terlibat ngan seminar..maybe penat coz memikir memerah otak nk siapkn jadual gak kot..nk mintak tlg ngan org lain, seme x tau nk wat coz aku x turunkn ilmu lg kat depa..what happened ek if sth happen to me? who will take over my tasks? huhu..kena turunkan ilmu cepat2 nih..

to make thing worst, balik td ujan lebat sgt2..i couldn't see what's in front of me..huhu..mmg gabra giler, ase cam mase balik dr tganu dulu..but today mmg bersyukur sgt2 coz i'm driving alone..kalu de ape2 jadi pun, org lain x terlibat same..huhu..so, da solution is aku bwkla 80km/h, tp kengkdg terbabas gak 100km/h ujan2 nih..hahaha..but then, alhamdulillah, sampi gak ngan selamatnye kat umah..itu aje nk citer..hehe (^o^)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers